Vi stödjer inte din version av webbläsare och vissa funktioner på sidan kanske därför inte fungerar. Vänligen uppgradera till den senaste versionen. Ignorera

Kundservice

Utskick just nu

Har du fått ett brev eller ett e-postmeddelande från oss men är osäker på om det verkligen kommer från oss? Här kan du se vilka utskick som vi gör just nu.

 

Kundkännedomsutskick

Enligt penningtvättslagen är vi, liksom alla andra banker, skyldiga att ha uppdaterad information om dig och ditt engagemang hos oss. Om du aldrig svarat på kundkännedomsfrågor tidigare eller om det var länge sedan du svarade så kan du ha fått ett utskick där vi ber dig uppdatera dina uppgifter. Enklast för dig som kund är att uppdatera informationen i internetbanken eller i appen. Om du har fått hem en blankett går det även bra att fylla i den och skicka tillbaka i bifogat svarskuvert.

Hjälpte den här informationen dig?

Tack för din feedback!

Brev om telefonkodens nedstängning

Vi jobbar ständigt med att stärka säkerheten för dig som kund och oss som bank. Från och med 31 maj 2019 kommer vi därför att stänga ner användningen av telefonkod som identifieringsmetod i vår telefonbank. Efter nedstängningen kan du fortfarande använda telefonbanken genom att identifiera dig med Mobilt BankID.

Hjälpte den här informationen dig?

Tack för din feedback!