Våra tips vid problem att logga in

Om du har problem att logga in kan det bero på flera olika anledningar, t ex att din webbläsare inte är uppdaterad eller problem med ditt BankID. 

Ditt BankID funkar inte?

Har du problem med ditt BankID bör du alltid först testa det. Du kan kontrollera om du installerat ditt BankID rätt och om ditt BankID är giltigt och går att använda.

Testa ditt BankID

Testa ditt Mobila BankID

Vissa webbläsare blockerar BankID-applikationen

I de fallen behöver du godkänna att webbläsaren tar bort blockeringen.

Så här ser det ut i Chrome:

Så här ser det ut i Explorer:

Har du frågor kring e-legitimation?

Med e-legitimation kan du legitimera dig på webben på samma sätt som du i vanliga fall legitimerar dig med ID-kort, körkort eller pass. Läs mer om e-legitimation.

Hjälp från BankID

BankID har en bra sida för support, vilken vi rekommenderar om du har problem med din inloggning.
Besök BankID support.

Om du fortarande har svårt att logga in eller har frågor är du välkommen att ringa oss på 0771- 45 30 00